Wednesday, January 31, 2007

And for the lovers..............

As i was driving home last night, i heard an ad on the radio for a valentine's show in Lagos on February 10th. The artists performing include: Chante Moore, Kenny Lattimore, 112, Donell Jones, Dbanj, Asa etc. This show will be held at Oceanview restaurant and the gate fee is N60,000.

I predict a lot of sweet music, ballads, some tears shed and maybe a kiss or 2

I WANT TO GO..............................

19 comments:

Nyemoni said...

First off, N60,000! for what?!
Next, Chante and her hubby, Donnel Jones, 112, Asa, D'banj... nice line up but still expensive o!

P.S Your predictions are spot on!!

DiAmOnD hawk said...

wow N60k....ridiculous!
but for love...hmmmm....maye...lol

LondonBuki said...

Valentine's day is two weeks away oh... there have been so many events, restaurants, etc advertised in the paper here...

N60k is a lotta money oh, the lineup is nice though...

LondonBuki said...

papers*

Uzo said...

LOL. I would pay 60k for this lineup and if i will derive real pleasure from it....But that's just me

Noni Moss said...

Loll - N60k? yeah. it can wait - however if someone bought me aticket, I wouldn't say no.

NIGERIA POLITRICKS said...

Wonder why these hogwash, outta-da-lime light Akata music stars like showcasing their craft in Nigeria for outrageous fees...Damn sure, I'm not gonna pay $400 dollars here in da U.S. to hear them bust a note!
N60K 4 Valentine! YOU OUTTA YA MIND!!!
Pleeeeeaseeeeee - it's just one event outta many more to come; better spend wisely with your loved one. Valentine is about love and memories shared and not the size of your pocket! FUCK DAT!!!

Overwhelmed Naija Babe said...

awww sounds like the place to be

TaureanMinx said...

Uzo I want to go tooooo. If you val me, I'll val you :)

naijacutie said...

ahhh naija...vals day is so quiet here dis yr...well maybe cos my mind is 100% in naija...cnt wait to relocate sometime dis yr...

Vera Ezimora said...

Ehn? 60K?? For what?? Rubbish! I mean, it will be romantic and all, but what the hell? I wouldn't pay that amount if I could afford it. Ah ah, is it because they're in Naija? Would they dare ask 4 that much money here? Wat nonsense!

snazzy said...

if I have a romantic bone in my body, i haven't found it yet, but still I can't say that I wouldn't spend 60k on this if i could afford it.

For example if you and your babe met while "where i wanna be" was playing and u've been together for 10 years now, could you really say that you won't take her to see Donnel.

Now of course if you want to take ur latest sturves just to get ur leg over, you are still retarded even if u r as rich as Bill Gates.

Uzo said...

So i see i have some incurable romantics like me and the more logical people that will consider the cost first. LOL. Well seeing as i am one of those that has bought an $800 ticket to fly to see a boyfriend for Val's day since he couldnt come to me, i am not one of the logical ones. LOL

TMinx: Sounds interesting oh....

Mona said...

wattt, just hearingn about this...chill on that 60k that is 6 x 45 pounds sha or am i wrong

Aba Boy said...

I kinda wondered why most of these American artists were flocking to Nigeria. Now I get it. At £240 a ticket, who wouldn’t? Shame how we are willing to get ripped off just to ‘belong’. The list is endless….mobile phone charges….

Aba Boy said...

Nice one...as always

A plug for my cousin -Kashmere the Iguana Man. He may soon be the next big thing...

Born in the UK, Parents from Onitsha & Mbaise. Keep an ear on him...

Bella Naija said...

Sometimes I feel back for nigerian dudes...they are going to be hella broke this month with events like this...
I feel u only live once, if you can afford it...y not

Lady E said...

N60,000 thats like £220 I think it's ok as per it's for 2 people and you do get a 3 course meal also. Not forgetting the line up is fab.. if you can afford it go Ahead...:)

Uju said...

Nonsense, pay $450 for Chante, Kenny Latimmore, 112, wth, dammit buy a CD. Take your babe to a restaurant, come back play CD, light up candles, toast and read a poem, wash her feet and it still will cost u no more than N10,000 and she'll enjoy it wayyyyyyy better!
How do people fall for such crap??? Naija sef. I need to go into concert promoting!